Önskelista 2012

TID 17:57:25 | DATUM 2012-11-29 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (1)
Alla lägger ju ut vad dom önskar sig i jullklapp så way not liksom? Iallafall det här är vad jag önskar mig.
Jofama by Kenza 10
Röde NT-1A Studio Kit Miktofon
Logitech Z523 Speaker System (är dom jag hade förut och inte dom på bilden. Men mina gick sönder så antingen laga mina gamla eller köpa nya) 
Parfymer
Victoria Secret body mist, body lotion osv. 
Laga min Iphone 4
Laga min Macbook air
Stickade tröjor
Louis Vuitton väska
PENGAR
 

Det är typ allt jag önskar mig eller sen är det väl lite mer småsaker och så sånt som jag glömde och inte orkade lägga in. 
 
 

Postat av: Evah - En av Karlstads största bloggar

Älskar Kenza-jackan. :D Har den själv och verkligen älskar den.

2012-12-03 @ 17:47:20
URL: http://Evaaaahs.se

- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0