Bloggtips

TID 14:15:00 | DATUM 2012-11-18 | KATEGORI Tips | KOMMENTARER (10)
Snygg design - Ha en fin design och inte en standard från blogg.se´s arkiv. Dom är så fula och tråkiga och man fastnar inte för bloggen. Alltid roligare att komma in på en blogg med fin design. När jag klickar in på en blogg och den har ful design klickar jag ner den på direkt. Jag ger den alltså den inte ens en chans, så tänk på det ha en fin design. Om du inte själv kan göra en design kan du alltid fråga folk som gör designer. Vissa gör gratis och vissa tar betalt (som jag).
 
Uppdatera dagligen - Uppdatera er blogg varje dag. Även om du inte har tid försök att skriva ett inlägg iallafall att du inte har tid, varför du inte har tid och att du tar igen bloggandet imorgon istället. Har du inget internet kan du alltid fråga någon du känner om den kan gästblogga hos dig i några dagar. Alltid roligt att komma in på en blogg som har uppdaterat sen går man ut från den och går in någon timme senare och då har den ett nytt inlägg.
 
Bilder i varje inlägg - Mycket roligare att läsa inläggen om det finns bilder i det. Skriv något och lägg in en bild i slutet så blir inlägget mycket roligare och fräschare. Istället för bara lite text. Har du ingen kamera kan du alltid låna en kompis och ta några bilder eller ta från någon sida som weheartit osv. så försök ha bilder i varje inlägg du lägger ut.
 
Variera inläggen - Skriv inte bara om din vardag utan lägg ut olika saker. Du kan ju ha standard kategorier så att du väljer att blogga om din vardag varje dag men sen lägger du ut musik, tips, mode osv. någon gång i veckan. Blir mycket roligare att läsa då om det inte bara handlar om din vardag.
 
Många kategorier - Hellre för många katergorier än för några. Mycket lättare att hitta ett visst inlägg om du har kategorier. Letar du efter något speciellt inlägg t.ex. ett mode inlägg då har du en kategori som heter "mode" sen lägger du in alla inlägg som handlar om mode i den kategorien. Lägger du ut musik lägger du in det inlägget i en kategori i "musik" osv. 
 
Tipsa om saker - Tycker du en hårprodukt är bra? Tipsa då om den på din blogg så att flera kan köpa den och vet att det är någon som tycker den är bra. Kanske någon som aldrig har hörtalats om just den hårprodukten med letar efter en liknade och tycker den låter bättre. Så tipsa om grejer du tycker är bra. 
 
Länka din blogg - Har du skrivit ett nytt inlägg? Länka din blogg på olika sidor då. Finns ju massor av bloggsidor på facebook t.ex. där du kan länka din blogg och få fler besökare. Du kan länka din blogg här http://nyligen.se/ så kan flera klicka in på den och kanske fastnar några? Då har du några fler läsare. Kommentera andras bloggar så går dom in på din blogg svarar på din kommentar och kanske märker att dom gillar din blogg och fortsätter läsa den.
 
Vad tyckte ni om bloggtipsen? Hoppas ni tar lärdom av dom! Puss & Kram

Postat av: bitch please

asså palla bajta clara, hur orkar duuu kom med nåt eget

Svar: LÄS KOMMENTAREN UNDER SÅ FÅR DU DITT SVAR.
Emma Bylger

2012-11-18 @ 14:47:56
Postat av: Emma Bylger

bitch please: haha? Jag har suttit och skrivit tipsen själv, har suttit och tänkt på vad jag brukar tänka på när jag bloggar. Så kom fan inte säg att jag bajtar av någon Clara? Så kom fan inte säg något innan du vet.

Och du jag tror inte du heter "bitch please" så nästa gång du ska kommentera SKRIV DITT JÄVLA NAMN.

Puss & Kram

2012-11-18 @ 14:55:43
URL: http://emmabylgers.blogg.se/
Postat av: Jelena - En grönögd brunetts dagbok!

länkbyte? :)

Svar: Hur många unika har du? :)
Emma Bylger

2012-11-18 @ 15:04:44
URL: http://nattstad.se/jelenasavurdic
Postat av: Jelena - En grönögd brunetts dagbok!

sv; Jaha jaa okej! :) Men vad sägs länkbyte elr? & vf bytte du? :)

2012-11-18 @ 15:11:29
URL: http://nattstad.se/jelenasavurdic
Postat av: Jelena - En grönögd brunetts dagbok!

Sv; Jahaa ja, bloggade också på blogg.se men tröttnade just för att det var så jobbigt och hela tiden pilla med designen och koder osv.. Men säg till när du länkat mig, själv gör jag ett tidsinställt nu! :)

2012-11-18 @ 15:15:00
URL: http://nattstad.se/jelenasavurdic
Postat av: Anonym

20.00 :D

2012-11-18 @ 15:23:19
URL: http://nattstad.se/jelenasavurdic
Postat av: Anonym

haha men snälla du vet precis vad jag snackar om, lek inte dum :) visst du kom på LITE eget men resten? asså åh jobbig, jag skriver mitt namn om jag vill det, lrhur?

2012-11-18 @ 18:26:10
Postat av: Emma Bylger

Anonym: Jag har kommit på alla hur fucking svårt är det att fatta? -.-' Jag satt och skrev ALLT själv utan någon annans jävla tips. Det är jag som skrivit tipsen. MEN dom här tipsen är nästan vad alla tipsar om då det är saker alla tycker. Men jag har fan inte bajtat tipsen utan skrivit allt själv. hur fucking svårt är det att förstå.

2012-11-18 @ 18:48:33
URL: http://emmabylgers.blogg.se/
Postat av: Anonym

sista meningen..bajjjjjjt pusspuss

2012-11-20 @ 23:49:10
Postat av: Emma Bylger

Anonym: Pallar inte ens med dig. Ska inte lägga mer tid på dig nu. Puss & Kram.

2012-11-21 @ 11:15:50
URL: http://emmabylgers.blogg.se/

- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0