I hate this idea of anyone else having you.

TID 13:46:00 | DATUM 2012-11-11 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)
Känner mig som en sånn här storbloggare just nu typ som Kissie haha. Alla stora bloggare har ju oftast en chihuahua. Och nu har våran lilla Vixen kommit och lagt sig på min arm och somnat haha. Jag vet att jag är lite random och kan ju säga att jag verkligen inte känner mig som en storbloggare ;)
 
Ska fortsätta fixa designen snart så att den blir helt klar. Ska dela upp menyn i boxar lägga in några bilder osv. Jag ska vara grymt nöjd med designen när den är helt klar. 
 
Vaknade iallafall runt 10 idag. Vi åkte från Maria vid 12 och lämnade Maria vid sporthallen fortsatte sedan in mot Torsås och stannade där och köpte en present till Linda, Peter och Kicki´s pappa. Sen fortsatte vi vidare mot mig. Och nu sitter alla och fikar. Äter tårta och dricker kaffe (euuww) hehe. Men idag blir det bara vara hemma och ta det lugnt måste fixa en grej med några praofrågor också som man skulle fixat under praoen men vi glömde det så vi ska ringa dit. Nu ska jag gå och kolla lite vad dom andra gör sen blir det sig att fixa klart designen. 
 
/Emma Bylger


- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0