Hur ska jag göra med bloggen?

TID 22:09:18 | DATUM 2012-11-28 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (1)
Hur ska jag göra med bloggen blir nu det "STORA ÄMNET" ska jag skriva om min vardag då och då eller varje dag. Om jag skriver om min vardag då och då kommer jag skriva om mycket mer annat. Tips, bekännelser, mode, musik osv. Tycker själv att jag ska skriva om min vardag då och då. Skriver typ om min vardag när det är något speciellt som händer annars lägger jag in ett inlägg med typ lite bilder om min vardag istället. Då kommer det komma in mera bilder i bloggen vilket kanske blir roligare? 
 
Vad tycker ni ska jag göra såhär? Kommentera nu så att jag vet inte hur jag ska göra med bloggen för att den ska bli roligare att läsa! 

Postat av: Gabriella&Melisa

din vardag!

2012-11-29 @ 16:52:43
URL: http://mongooos.devote.se

- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0