Home

TID 16:45:58 | DATUM 2012-11-26 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)
Hemma nu eller har varit det i typ 1 timme eller lite mindre kanske. Sitter just nu i sängen och har tv:n på huvudvärk har jag också. Så ska nog sätta mig på mig mjukiskläder sen mysa ner mig i sängen och försöka sova en stund och hoppas på att huvudvärken försvinner. Dagen i skolan fick väl lite halv snabbt. Men vi kollade på något som var med i typ andra världskriget eller något sånt, omg.
 
Skit läskigt det han berättade om men ändå höll man på somna. Men han berättade att han blivit dömd till döden 3 gånger men lyckats fly och sånt. Han och hans bror hade hållt ihop under hela kriget. Han berättade också att det var en kvinna som va gravid var hon tvungen att föda för att någon på M (kommer inte ihåg namnet på honom) men han lät henne föda barnet sen lindade han runt något runt hennes bröst typ något tyg av hår. Så att hon inte skulle kunna mata barnet för M ville se hur länge barnet kunde överleva utan mat..
 
Ska iallafall inte skriva mer om skolan nu. Bloggar senare ska nog gå ner och hämta lite oboy nu eller sätta på mig mjukisar och sova haha får se lite. Men är så sugen på oboy åh nej får se hur jag gör. Puss & Kram.
tagen igår haha.


- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0