Håltimme

TID 09:45:29 | DATUM 2012-11-15 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (2)

God morgon älsklingar. Sitter just nu i soffan med Denise bredvid mig. Vi har håltimme till typ 10:10 sen så har vi hemkunskap, hemskt. Iallafall bloggningen har inte varit på topp men har sovit hos Maria och min data har varit hemma och hatar egentligen att blogga via luren blir så jävla tråkiga inlägg. Men ska hem idag så ska försöka blogga så mycket som möjligt.

Men igår efter skolan så drog vi hem till Maria och åt glass. Sen gick vi upp på hennes rum hon satte sig vid datan och jag la mig i min säng och somnade i ungefär 1 timme. Sen kollade vi på film och vid 19 drog vi vidare till hennes träning. Kom hem vid 10 åt och gick upp kollade klart på filmen sen somnade vi. Så hände väl inte så jätte mycket igår egentligen. Men aja nu orkar jag inte blogga mera vi hörs senare, puss!

Årets skolfoto. Skit fult men vi kööööör.


Postat av: Ronja Bruuun :)

Kommer du ihåg när vi skrev massa på fb..? Haha :)

Svar: Haha gud ja! :)
Emma Bylger

2012-11-15 @ 16:00:41
URL: http://ronjabruns.blogg.se
Postat av: ALICIA FRANZÉN

Fin blogg! :)

2012-11-15 @ 16:36:58
URL: http://aliciafranzen.blogg.se

- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0