God natt

TID 23:26:57 | DATUM 2012-11-17 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (1)
Hello sunhine´s, har legat i soffan med pappa, Linda och djuren och kollat på film ätit chips, gurka, dipp och druckit trocadero. Men är skit trött höll på somna i soffan så ska ta och fixa mig för att sova nu så hörs vi imorgon. Blev inget "roligt" inlägg idag men kom iallafall ut en cover. Blev inte så nöjd men tror jag ska göra om den någon gång. Kanske imorgon får se lite. Aja nu ska jag iallafall gå lägga mig sova. God natt.
Världens finaste bebis! Saknar henne så sjukt mycket.

Postat av: JOHANNA

Du vill inte vara med i veckansblogg? isåfall tycker jag att du ska anmäla dig här ! :D

http://johannas.blo.gg/2012/november/vinnarna-och-ny-veckansblogg-2.html#comment

2012-11-18 @ 08:53:47
URL: http://johannas.blo.gg

- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0