God morgon

TID 12:57:16 | DATUM 2012-11-24 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)
God morgon sunshine´s! Sitter just nu och kollar på reprisen av X-factor missade ju rätt mycket igår men såg iallafall när Malcolm åkte och så. Skriver lite med Maja på facebook också. Sitter och letar lite jul och nyår´s klänningar också som jag kan lägga ut på bloggen. Har inget speciellt att skriva men åker nog in till Kalmar senare beror lite på om dom har bestämt sig. Och dom är då min familj haha. Men ska leta lite jul och nyår´s klänningar och toppar nu som jag kan lägga ut här på bloggen. Puss & Kram.


- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0