Fixat i bloggen, nu säger jag god natt,

TID 22:17:26 | DATUM 2012-11-15 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)
Hej älsklingar! Har lagt in en design till en tjej som köpte den för 50 kronor. Vill du också köpa en design? Leta reda på mitt inlägg om "köpa design" då. Hon kontaktade mig via kik där vi snackade och allting fixade sig. Antingen kontaktar ni mig via min mejl: [email protected] svarar nästa på direkten eftersom att det plingar till i luren också. Eller skickar ni ett meddelande till mig på kik: emmabylger eller till min facebook där jag heter: Emma Bylger (Petersson)
Jag har INTE gjort header utan bara DESIGNEN. 
 

Har fixat till lite saker i min egna design också som om man tar musen över en bild så blir den ljusare om man bläddrar ner lite så kommer det en pil som man kan trycka på så åker man direkt upp till headern igen (längst upp på bloggen alltså) lättare att se än att förklara.
 
Så ser den ut. 
 
Men nu ska jag gå lägga mig och sova är skit trött och har lite ont i halsen och huvudet. Så det är bara hoppas på att det blir bättre tills imorgon, hoppas ni haft en bra dag. Puss!
 



- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0