Fixat designen nu.

TID 13:11:20 | DATUM 2012-11-10 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (2)
 
Tror jag ska ta och byta tillbaks hit till blogg.se Har fixat designen nu hit och ska fundera vidare på att byta tillbaks hit till blogg.se men har gått så jävla bra på nattstad. Kom upp på 13 plats i hela Kalmar när jag hade bloggat 3 dagar där. Sen har det gått lite upp och ner. Men designerna är så tråkiga där alla har liknande osv. Och älskar att hålla på med design så tror jag kommer tillbaka hit. Ska ta och blogga på nattstad och länka vidare alla hit. Sen börjar jag nog fan blogga här idag. 
 
Alla gamla inläggen stannar för orkar inte radera dom men annars fortsätter jag blogga som vanligt. Jag kommer börja med att skriva ett inlägg om vem jag är och så. Ska verkligen försöka satsa på bloggen här nu och ska försöka stanna här. Det kommer komma upp mode, tips, vardag, musik och mycket mera. Så jag hoppas att ni stannar och att ni verkligen gillar det här. Ny design = Nytt och fräscht.
 
/Emma  Bylger

Postat av: Maddiie

Kikar in och önskar dig en fin lördag :)
Några planer för dagen?

2012-11-10 @ 13:37:32
URL: http://maddiie.blogg.se
Postat av: EMMAS!

snygg design:D

2012-11-10 @ 13:42:46
URL: http://eemma.se/

- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0