Collage

TID 14:42:00 | DATUM 2012-11-30 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)
Ska fixa lite collage som ska in på bloggen. Mode, insperation. Så sitter och kollar igenom min data lite just nu efter lite bilder som jag kan radera och använda till insperation. Sen blir det lite mode. Ska nog försöka slänga in en hiss och diss också. Får se lite.
 
Är iallafall hos Maria och sover här hela helgen. Skolan idag gick bra. Men inget mer snack om min dag idag iallafall. Ska försöka uppdatera så bra som möjligt den här helgen men kommer lägga in tidinställda inlägg också så att ni verkligen får uppdatering. Nu ska jag fixa collagen. Puss!
 
 


- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0