Ego framför X-factor

TID 21:03:23 | DATUM 2012-11-16 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)
Hello sunshine´s! SItter just nu i rummet och kollar på X-factor är reklam just nu så passar på att blogga. Men har iallafall inte orkar städa färdigt rummet ser fortfarande hemskt ut, hehe kanske borde ta itu med det men aja. Har iallafall fixat lite i ena delen av rummet där jag sminkar mig och där ett stort skrivbord står som jag aldrig brukar andvända pågrund av att det har legat så sjukt mycket saker på det men har fixat det så jag får faktiskt plats med min data och lite papper som jag har varit tvungen att fixa med. När X-factor är slut så ska jag fixa klart det mesta i rummet sen ska jag fixa en liten "läxa" eller vad man ska säga. Det är ingen läxa egentligen utan är klar med det men vill fördjupa det så att jag kan få högre betyg på det. Det ska iallfall in på fredag nästa vecka, men vi ska inte jobba mer med det i skolan så då får man ta hem. Lite ointressant sådär men skitsamma.
 
Iallafall när hela rummet är färdig fixat så kanske jag kan ta kort på det och lägga ut så ni får se hur det ser ut. Jag har ett rum som har varit 2 rum men dom har rivit väggen emellan så jag har liksom ett dubbel så stort rum. Lite svårt att förklara men hoppas att ni förstår. Men i ena delen av rummet har jag kattsaker, garderob, sminkbord, skrivbord och en stol med en blomma på typ. I andra delen av rummet en hylla, tv, säng och dörr. Haha man ba K egentligen. Men nu ska jag fortsätta kolla på X-factor iallafall, så hörs vi senare. Puss!


- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0