Där var min facebook startsida FULL..

TID 23:49:05 | DATUM 2012-11-23 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (2)
Där var hela min facebook startsida full med att Malcolm B åkte ut från X-factor. Att folk ska sluta kolla osv.. Själv så kollar jag på X-factor MEN har ingen favorit direkt som jag är helt fast vid. Så jag kommer fortsätta kolla oavsett vad. Men det som är på bilden är bara lite hur mycket du är på min startsida det är hemskt vill fan inte gå in på facebook just nu. 
 
Är iallafall skit trött och funderar på att fixa lite saker sen sova? Ska lägga in mina kläder i garderoben sen tror jag att jag ska gå lägga mig för dagen är skit trött. Har iallafall knappt orkat göra något har inte fixat mig något gått runt i världens skönaste kofta och mjukisar hela dagen, en tofs på huvudet och inget smink på mig. Skönt har det iallafall varit. Puss & Kram.
 
 

Postat av: Felicia&Andrea

Alltså det är ju en tävling! Vad fan förväntar folk sig? Nån måste ju åka ut

2012-11-24 @ 08:30:19
URL: http://nattstad.se/vgdhoe
Postat av: Denise

Fin blogg! Allt bra me dig? kram :)

2012-11-24 @ 11:54:37
URL: http://deniseljohanna.blogg.se

- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0