10 bekännelser

TID 20:11:22 | DATUM 2012-11-28 | KATEGORI Bekännelser | KOMMENTARER (2)
• Jag är mörkrädd, så springer upp och hoppar upp i sängen när jag släckt lampan hehe tönt hära! :$
• Jag har gjort massor av saker jag ångrar nu. Men en sak ångrar jag sjukt mycket, hatar att jag ens gick med på det då.
• Fryser nästan hela tiden. Spelar ingen roll om det är sommar eller vinter kan frysa lika mycket ändå.
• Jag kan verkligen inte spara pengar. Slösar bort det på onödigt skit.
• Blir rätt lätt sur.
• Är sjukt lat av mig. Men ska försöka att börja träna och så. Ska få min dream body till sommaren 2013 så det är väl bara att börja träna. Men måste ha insperation för annars kommer det aldrig fungera. För att jag är för lat.
• När jag är trött så märks det verkligen. För är helt hyper inte som dom flesta säger ingeting. Utan springer runt, pratar hela tiden, skrattar åt inget och sånt haha. Kanske lite roligt att se på men ändå jobbigt ;)
• Jag vill ändra rätt mycket i min blogg göra mindre vardagsinlägg och lägga in mer mode, bekännelser, videobloggar osv. Låter det som en bra idé?
• Vissa dagar är mitt på självförtroende på topp andra dagar så är det på botten
• Lyssnar på rrätt mycket depp låtar pga. att jag saknar honom som fan..
 

Postat av: Johanna

känner igen mig själv ganska mycket :P

2012-11-28 @ 21:04:26
URL: http://geminaarts.blogg.se
Postat av: Aline almquist

Haha vad kul, jag är mörkrädd så in i bomben! Kan inte gå in i ett mörkt rum utan att få rysningar och ropa på min pojkvän eller be honom gå in och tända hahah sick!
Hoppas att du får en god jul! Och vilken fin blogg :)

2012-12-01 @ 07:16:10
URL: http://stylebyaline.blogg.se/

- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0