You know my name, not my story.

TID 16:47:32 | DATUM 2012-06-28 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)
Hej sötnosar. Moa här igen, haha. Nej men kom nyss hem från stan med emma. Vi typ åkte in vid 1 och kollade runt i hollister, kollade på skal, snackade och åt donken. En lyckad dag eller hur man säger, haha. Nej men fick med mig en tjocktröja och ett skal hem, kanske lägger in bild på det sen, fast på min blogg då som ni hittar häääär. Nej men snart ska vi tagga till källbrings IP eller vad det heter, och kolla på typ emmas kompis träning. HAHA och vi har ju ett liv, men har inget mer att skriva nu såååå.. puss
 

tumblr_lrls84U1sy1qd74zlo1_500_large.jpg



- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0