When a girl says "it's over" she actully means "fight for me".

TID 19:38:08 | DATUM 2012-06-05 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)

Hej älsklingar fått lite klagomål om att jag uppdaterar bloggen dåligt men har ganska fullt upp med annat i mitt liv framför allt skolan. Ligger efter och har typ bara en riktig skoldag kvar innan jag och Maja åker till Gotland. Kommer ha datan med mig så det kommer bli uppdatering när vi är där nere också, vi ska ta sjukt mycket bilder och livet ska bara rulla på. Ligger iallafall på golvet just nu och Moa sitter vid datan som är på golvet också haha. Hon sover här inatt eftersom att vi är lediga imorgon och nu ska vi gå ner och baka kladdkaka eller om vi gör chokladpudding haha vi går se lite vad vi känner för att äta senare. Men ska försöka ta ner Moa nu så vi blir klara med bakningen idag, haha eller det beror ju på om vi har saker hemma. Men vi hörs senare, hoppas ni får en underbar kväll.

 



- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0