Vi tackar aldrig gud för varje leendé, men vi skyller på honom för varenda tår.

TID 23:35:48 | DATUM 2012-06-05 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)
Hej älsklingar, sitter just nu i min säng eller inte just nu men ska flytta till den om typ 1 minut så. Nu sitter jag iallafall i min säng Moa håller på fixar sig mot natten och jag bara sitter och är grymt jävla osocial och bloggar haha. Men jag orkar typ inyr blogga mera via datorn så försöker palla mobilblogga sen om jag orkar vill säga. Nu ska jag stänga av datan så vi hörs imorgon eller så mobilbloggar jag senare vi får se lite. Puss.
image description
kvällens outfit


- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0