Ute i solen.

TID 15:34:53 | DATUM 2012-06-14 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)
Hej älsklingar, skrev ett inlägg förut men såklart hade mitt internet dampat först så inlägget publicerades inte och försvann och jag pallade inte skriva om det haha. Men som rubriken säger så ligger jag ute i solen just nu Maja ligger typ 1 meter ifrån mig haha vi är skit osociala men whatever. Ska berätta lite om vad vi gjort nu under dagen. 
Vi vaknade vid 10 sen började vi fixa oss vid 11 och när vi var klar fixade så tänkte vi gå och fika men då sa mormor att det typ bara var gamla gubbar där så då sket vi i det och gick till Statiol och köpte glass båda tog en "Callipo shots" sen köpte vi halstabletter som vi kunde ha som godis haha normala jo tack jag vet. Sen gick vi runt lite här på Gotland och sedan gick vi hem gick ner till bryggan satte oss där en stund sen gick vi upp på framsidan igen och då gick vi in och bytte om till bikini och gick ut och la oss i solen typ vid 13 så nu hoppas jag på lite färg iallafall. Men dagen har varit rätt nice iallafall, men bara för att jag inte bara ska få färg på ryggen måste jag vrida på mig nu haha. Vi får höras senare, puss! 



- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0