Ukraina - Sverige

TID 22:30:31 | DATUM 2012-06-11 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (3)
Någon mer en jag som sitter och kollar på fotbollen? Inte för att jag kollar så sjukt mycket men ändå haha sitter inne på facebook och bloggar kollar lite på tv och så men inte så jätte mycket men vet att det står 2 - 1 till Ukraina. Men jag vet inte vad jag ska skriva typ har inte så jätte mycket att skriva, men sitter och chattar med Elin och Samuel på facebook och ska snart lägga bort datan för pallar inte sitta vid datan ska vara lite social mot Maja och mormor. Nu ska jag typ döda mig för att jag har så tråkigt nej men asså vet inte vad jag ska skriva så vi får höras senare mobilbloggar.

Saknar min plutt Moa.

Postat av: Celine - www.celinejaarnek.se

Haft en bra start på veckan? :)

2012-06-11 @ 22:46:42
URL: http://celinejaarnek.se
Postat av: hanan ebba axelsson

Härlig blogg, verkligen! Allt bra med dig? :)

2012-06-11 @ 23:10:30
URL: http://eebbaaxelsson.blogg.se/
Postat av: Celine - www.celinejaarnek.se

SV: Jo det har jag också :) Vad gör du då?

2012-06-12 @ 15:14:56
URL: http://celinejaarnek.se

- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0