truth is, i miss you.
all the time, every second, every minute, every hour, every day.

TID 20:55:13 | DATUM 2012-06-02 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)

Hej älsklingar, just nu är jag hos Elin ska sova hos Elin idag också fett nice. Som sagt så somnade jag igår runt 2 och Elin tog min lur läste mess, facerapat mig, skrivit till folk på instagram och jag vet inte asså vad, aldrig lämnar jag min lur utan kod i närheten av Elin igen FUCK HENNE. Har tankat på mitt internet idag så ja jag kommer kunna blogga lite vart jag än är. Men det håller bara i en vecka. Men nu ska jag ner med Elin och fixa vår dipp sen så ska jag tydligen fixa hennes blogg design som jag lovat haha. Sen ska jag fixa Samuel´s och Claudia´s om jag får tid och om jag får ännu mer tid Nicole´s haha många som vill ha designer men aja. Nu vill jag ner och fixa dipp och äta bamsestora negerbollar, ja jag kallar det, det för det är så det heter så inga jävla rasist kommentarer nu, puss!


om ni vill se hur bilden ser ut så får ni fan vända ert huvud eller datan upp och ner. Orkar inte rotera den.



- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0