The people who deserve NOTHING are handed EVERYTHING.

TID 13:29:09 | DATUM 2012-06-22 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (1)
Hej älsklingar, inte direkt världens bästa dag idag så vet inte vad som händer får se om jag träffar Elin beror lite på hur jag mår och så. Sitter och lyssnar på depp, messar och bara mår skit. Ni får ha det bra har verkligen ingen lust att blogga just nu mår bajs. Herregud det här orkar jag inte, inte nu, inte dag, pallar fan inget längre. Nu får ni ha det bra, puss!
Ska skriva allt på ett papper sen bräna upp det jag vill inte ha något med dig att göra längre, ska glömma dig, jag vill inte men är så illa tvungen!
 

Postat av: Emma Mucibabic

Finns ALLTID om du behöver nått och de vet du hjärtat. ❤

Svar: Och jag alltid för dig hjärtat! Jag älskar dig!<3
Emma Bylger

2012-06-22 @ 14:20:16

- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0