Svar på tal

TID 19:48:17 | DATUM 2012-06-04 | KATEGORI Svar på tal | KOMMENTARER (3)
Svar: Hej du, ah dom fick designerna gratis då jag känner båda och dom är mina vänner. Nu har du fått ditt svar men skulle vara roligt om du skrev ditt namn nästa gång, puss!

riktigt gammal och ful bild..

Postat av: Max Carlsson

varför i helbeyet

Svar: ?
Emma Bylger

2012-11-20 @ 18:24:38
URL: http://lisaolivias.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah! whhhat, inte jag som kommentrat xd? nu är det första gången jag ser din blogg xd

2012-11-21 @ 00:09:29
Postat av: Anonym

what? det är inte jag som kommenterat xd.. första gången jag ser din blogg NU xd

2012-11-21 @ 00:10:22

- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0