Suttit med Mirandas design i en och en halvtimme.

TID 02:17:09 | DATUM 2012-06-20 | KATEGORI Designat | KOMMENTARER (1)
Nu är jag helt klar med Miranda´s design så nu är det bara att hoppas att hon blir nöjd med den! Själv så blev jag faktiskt grymt nöjd med den. För att se hela designen klickar ni på bilden!
Nu ska jag försöka sova då jag är skit trött eftersom det inte blev mycket sömn igår. Men ni får ha det så grymt bra så hörs vi imorgon, då kan jag berätta lite mera om dagen, puss! Älskar er.

Postat av: Clara - Livet med en svårfattad pappa

sv: så många som frågar, vet tyvärr inte :/

2012-06-20 @ 02:30:31
URL: http://claraborthwick.blogg.se

- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0