Sometimes I think, sometimes I don´t.

TID 16:50:42 | DATUM 2012-06-03 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)
Hej älsklingar, sitter just nu i Elin´s typ arbetsrum haha. Jag sitter vid min data och hon sitter vid sin data ni förstår riktigt sociala brudar, nja vet jag faktiskt inte om jag kan hålla med om. Iallafall så ska jag typ ta och ringa mamma snart och se om hon kan hämta mig senare idag haha eftersom att inte mitt busskort funkar annars får jag sova hos Elin tills på måndag. Nej men nej och jag vet inte vad jag ska skriva. Gjorde nyss en driv videoblogg haha fyfan inte roligt asså och nej den kommer inte komma ut här på bloggen. Nu ska jag typ sätta mig ner och fixa lite läsare till bloggen bli medlem på lite olika sidor där man kan tjäna pengar genom att blogga och sånt. Kan nog skriva ett inlägg om det lite senare om jag hinner och har lust och ork, osv... Nu ska jag försöka ta kontakt med min mamma som säkert inte kommer svara på mig eftersom att jag är så jävla gullig ibland känner att det här inlägget typ spårade ut för fett längesen men jag kan fan inte blogga så seriöst just nu. Är trött och det händer liksom inget roligt i mitt liv just nu. Förresten, vaknade runt typ halv 12 idag eller något men vi somnade runt 05:00 eller något sånt. Men vi var typ skit pigga sen helt plötsligt blev vi skit trötta men det var typ för att vi hade ont i magen av allt godis och sånt där vi hade ätit haha. Har typ inget att skriva längre. Men nu ska jag iallafall ringa eller messa mamma så ni får ha det så bra så bloggar jag mera senare idag, puss.



- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0