Sometimes I only wish there were a couple again

TID 22:02:20 | DATUM 2012-06-03 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (2)
Hej älsklingar, sitter just nu hemma på mitt golv har precis lagt på med Maja vi snackade lur ett tag hon behövde snacka av sig lite. Har duschat och nu ska jag göra mig redo för sängen för orkar inte vara uppe längre. Min helg har varit grymt nice och jag och Elin har haft det grymt bara att det har varit lite små tjaffs mellan henne och några men inget mer tar jag upp i bloggen om det. Annars har helgen varit toppen. Vi har kollat på film, snackat och bara haft det chill. Ätit massor av godis osv. Men nu ska jag gå och tvätta ansiktet och sen borsta tänderna och sånt sen blir det att ligga och messa ett tag och lyssna på musik och sova är inte så jätte trött men för att jag ska orka upp imorgon så måste jag fan sova snart. Nu får ni ha det så jätte bra så hörs vi imorgon, har ingen bra bild jag kan lägga ut så får bli en bild från googleeller något haha.
Sov gott älsklingar.


Postat av: wilma jungarve

heej, tänkte göra med dig o. du gör design + header? hör av dig på bloggen puss puss! :)

2012-06-04 @ 17:14:35
URL: http://happywilma.webblogg.se/
Postat av: esther

fin blogg och bild!:)

2012-06-04 @ 18:38:28
URL: http://zuccini.blogg.se/

- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0