Om jag skulle dö är du rosen på min kista. Skulle hålla den vid liv, skulle aldrig låta den vissna.

TID 11:29:13 | DATUM 2012-06-01 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)
God morgon älsklingar, har varit vaken ganska länge nu men har inte haft tid att blogga och har typ mest legat i sängen så har inte haft något att blogga om liksom. Men iallafall städarskan kom för typ 5 minuter sen och så. Men ska typ börja fixa mig skulle behöva duscha men ah haha, men ska nog göra det ändå måste det mitt hår är så jävla äckligt fettigt usch hatar när det är så. Idag blir det nog att sova hos Elin iallafall, vi träffas i Tumba och sen drar vi hem till henne lämnar sakerna och drar vidare mot Salems talangjakt och kollar där. Ska försöka uppdatera under talangjakten. Eftersom att det här är min nya blogg och jag kommer ifrån bloggen http://ebsm.blogg.se/ och http://emmabylger.blogg.se/ så ska jag försöka ha grymare uppdatering på den här bloggen. Hade ingen lust att blogga på min gamla blogg för det var runt +1000 inlägg och hade liksom ingen ork för att radera alla inlägg och sånt där, och ebsm bloggade jag med en kompis men folk har bett mig börja blogga själv igen och jag har själv haft tankar på det, då man känner lite mera press på sig eftersom att det är bara du själv som uppdaterar. Okej nog om det. Nu ska jag börja fixa mig så bloggar jag mera senare hihi! Hoppas ni får en grym dag för det ska jag iallafall ha. STUDIEDAG idag glömde att säga det haha.
Emma Bylger


- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0