Okej nu räcker det ..

TID 13:37:00 | DATUM 2012-06-09 | KATEGORI Tankar & Åsikter | KOMMENTARER (1)
Okej nästan alla tjejer idag säger att dom är tjocka fast dom är skit smala. Att dom är fula för att dom inte har något smink. Det räcker nu! Alla är fina på sitt sätt. Man behöver inte ha den perfekta kroppen, det perfekta utseendét, perfekta brösten, perfekta rumpan du är fin på ditt sätt kom ihåg det. Tjejer vi behöver inte gå med smink bara för att vi ska bli "fina" vi kan gå utan smink och fortfarande vara lika "fina" som vi tycker vi är med smink. Ingen är perfekt i den här världen och så kommer det förbli. Du kanske inte har alla killar som vill ha dig men bara för det är du inte ful. När tjejerna tappar sin oskuld blir man kallad hora, slappa, orre osv.. när en kille tappar sin oskuld då är han cool, kung, ball osv.. Vad fan har respekten tagit vägen?

Tänk efter innan du säger något ord, kan såra folk riktigt djupt. Behandla folk som du vill bli behandlad. Visa respekt förfan. Innan du kallar en tjej hora tänk efter vad ordet hora verkligen betyder, om du inte vet vad ordet betyder använd det INTE! Lär er visa respekt förfan. Jag bryr mig inte om du är svart, vit, lång, kort, smal, tjock, rik, fattig, lebb, bög eller bi. Visar du respekt för mig så visar jag respekt tillbaks.


Postat av: V

Agree!!

2012-06-09 @ 15:48:49

- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0