Ny designat & spela in låten till mamma

TID 18:29:59 | DATUM 2012-06-23 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (1)
Hej älsklingar, suttit och gjort en design åt Amy nu, hon blev nöjd själv blev jag också nöjd med den!
Så ser den ut, vad tycker ni om den?
Nu ska jag sätta mig och spela in låten till mamma så jag bloggar senare ikväll, puss!

Postat av: Louisa

Vad fin! :)
Sv: aa vad snällt! :)

2012-06-23 @ 19:27:39
URL: http://llouisakristoffersson.blogg.se

- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0