Mobilappen slutat fungera?

TID 13:34:26 | DATUM 2012-06-13 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (2)
Är det bara min blogg.se app som har slutat fungera? Jag kan inte logga in på bloggen via luren, skit störande. Känns som att det är nyaste uppdateringen som på datan men det kan väl inte störa mobilen, eller har jag fel? Det känns bara konstigt då. Får väl hoppas på att det bara är idag. Men jaja hoppas på att det inte är det. Nu ska jag fortsätta fixa mig sen ska jag och Maja gå till Ica och köpa lite gott till ikväll sen blir det att åka till mormors något hahahaha. Nu får ni ha det bra. Puss

Postat av: Johanna

tack detsamma!:) igår var jag och lunchade med en kompis på stan, jättemysigt! idag ska jag teckna och måla så mycket jag hinner :) själv?

2012-06-14 @ 08:19:34
URL: http://geminaarts.blogg.se
Postat av: Johanna

låter som en härlig dag :)
gillar din blogg, lägger till den på bloglovin :)

2012-06-14 @ 14:26:03
URL: http://www.geminaarts.blogg.se

- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0