Man blir aldrig för gammal för Disney channel.

TID 14:57:22 | DATUM 2012-06-21 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)
Sitter och kollar på Disney Channel nu och äter youghurt med cornflakes i hihi, men nu får ni veta om min dag igår/inatt osv.. haha.
 
 
Hej, igår så drog jag och Julia först ner till centrum vid 21:00 tänkte äta kebab sallad men köket på pizzerian hade stängt då så vi tog och delade på en kebab pizza, vid kvart i 10 så drar vi in till coop och köper grejer till kvällen. Steff kommer ner och möter oss vi går till stationen och tar bussen hem till Julia, jag och Julia går av Steff tar påsarna och åker till sig. Vi går hem till Julia, Julia packar snabbt sen drar vi till bussen igen åker vidare mot mig är vid mig runt 23, jag packar ihop mina grejer sen när drar vi runt kvart över 11 mot bussen. Bussen gick 23:41 den kommer vi är vid Steff vid typ 00 fixar ihop all dipp, Steff smälte chokladen i mikron och hällde i vatten haha blev inte så jätte gott så åt inte så mycket. Vi gick upp på Steff´s rum och satte på en scräck film jag fick skit ont i magen runt 03:00 eller något sånt. Somnade lite senare, vaknade lite senare, somnade igen, vaknade igen sen somnade jag runt halv 6 - halv 7 något sånt där. Jag vaknade 10 över 12 och väckte Julia och Steff. För jag och Julia skulle hinna med bussen som gick 12:39 enligt SL´s app . När vi kommer till bussen kollar jag när bussen ska gå på tidtabellen vid sidan, då stod det att den skulle komma 12:46 men vi satt och väntade på bussen i 25 minuter. Nej nu blev det här inlägget jävligt långt så jag bloggar senare idag. Ska gå äta nu är skit hungrig, puss!


- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0