Jag orkar inte längre, jag vet inte vart jag står idag, rasar ner i tårar och blundar och önskar att jag bara kan somna in och aldrig vakna upp igen.

TID 12:35:49 | DATUM 2012-06-23 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)
God morgon, sitter och lyssnar på musik och ska väl snart gå ner och äta något. Gårdagen blev tillbringad med familjen och släkten, skrev en låt också som jag nog försöka finslipa idag sen blir det kanske att lägga ut den lite senare idag, beror på hur mycket jag hinner idag. Måste finslipa låten och spela in den. En ledtråd: Det är en låt till min mamma, eftersom att det kommer hända sjukt mycket grejer om ungefär en månad vill jag ge henne en låt.  Vet inte vad jag ska blogga om har typ inget att skriva, ska nog lägga in lite skönhetstips senare och sen om jag hinner fixa ny design, beror lite på hur mycket jag hinner osv. Nu ska jag iallafall gå ner ett tag sen blir det upp att fortsätta finslipa på låten, puss!


- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0