Inne på media market.

TID 16:50:08 | DATUM 2012-06-27 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (1)
Hej älsklingar har lånat en macbook pro på media market och bloggar via haha. Fett grym jag är. Men jag och Julia är iallafall på heron och ska snart gå och kolla på bio. Haha ska försöka blogga via luren senare så ni får lite uppdatering idag iallafall. Annars bloggar jag när jag kommer hem. Pussar!

Postat av: Maddiie

Kikar in o önskar dig en fortsatt trevlig dag :)

2012-06-27 @ 19:24:35
URL: http://maddiie.blogg.se

- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0