I'm not perfect, but i stay strong, and keep going.

TID 22:45:55 | DATUM 2012-06-16 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)
ÄNTLIGEN HEMMA SÄGER JAG BARA. 
Hej älsklingar, kom hem för kanske en halvtimme sen eller något sånt nu sitter alla klistrade framför tv:en och kollar på fotbollen haha. Nu kom Maja in med ett vatten glas till mig hihi gulligt nej bad henne om det men aja nu sitter ni och ba "herregud vi bryr oss inte." Vi har tillbringat dagen borta lite överallt haha först hos min mormors syster sen när vi skulle åka från henne så drog vi förbi kyrkan och kollade till någon i mormors släkt som var döda. Sen efter det så drog vi till min mormors kusin och var där i typ 3-4 timmar eller något sånt? Men det är skit skönt att vara här hemma nu, klockan 23:35 typ börjar matchen mellan Ryssland och Grekland så den ska vi sitta och kolla på, jag hejar på Grekland i den här matchen haha. Men nu pallar jag fan inte blogga mera idag eller kanske bloggar senare matchen är slut runt 01.00 eller något så kanske blir mer bloggning vi får se lite nu blir det iallafall att kolla facebook sen lägga bort datan ett tag eller något, pussar!


- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0