If you want me, show me. If you need me, tell me. If you have me, love me. If I´m worth it, fight for me.

TID 23:41:57 | DATUM 2012-06-21 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (1)
Hej älsklingar, sorry för att jag inte slängt in så många inlägg idag men har liksom städat hela rummet osv.. Ska försöka uppdatera er mer imorgon men hela släkten kommer hit nej inte hela släkten men några sen blir det typ att dra till trädgårdstorp och där träffar jag Elin så ska vi reda ut lite skit sen kanske jag sover hos henne beror lite på förstår ni. Men har suttit i skype med Ida just nu och lärt henne lite saker i photoshop eller hur man gör en header, laddar ner typsnitt, laddar ner penslar osv. Nu ska jag stänga av datan så ni får ha det så bra så bloggar jag mera imorgon när jag vaknar, puss!

Postat av: Louisa

kan du hjälpa mig med att fixa header också? bara om du vill! :)

Svar: Hej visst kan jag fixa det! :)
Emma Bylger

2012-06-22 @ 08:04:21
URL: http://llouisakristoffersson.blogg.se

- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0