I väntan på att bussen ska åka

TID 13:20:00 | DATUM 2012-06-08 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (1)

Sitter på bussen nu som ska gå 24 den kom fett tidigt den har liksom redan stått här i 5 minuter lite mera och man har gått på den. Men nu ska jag vara sociala mot Elin och Maja och inte sitta och blogga haha jag bloggar när jag kommer hem. Puss!


Postat av: ELIN CECILIA

Nya converse? :D haha :D



ha en fin fredag :)



bloglovin byte kanske? :)

2012-06-08 @ 18:07:02
URL: http://eelin.se

- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0