Hi.

TID 21:13:30 | DATUM 2012-06-04 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (2)
Hej älsklingar, ligger just nu i soffan med datan i knät och sitter och kollar på tv. Har suttit och kollat på tv med mamma och nu eller snart så ska jag typ gå ut och hjälpa henne och packa lite saker som vi ska skicka iväg. Eller ska se om hon behöver hjälp med det eftersom att jag lovade Alicia att jag skulle försöka vara så gullig mot min mamma men nu måste jag dra mamma behövde hjälp bloggar senare ikväll, puss!

Postat av: Isabella

Tung blogg! Undra om du va bra på att göra designer/headers? och om du gör dom till andra av dina läsare? isf kan du göra en åt mig bara om det är okej, kram! :) <3

2012-06-05 @ 11:53:33
URL: http://tuutuuu.blogg.se/
Postat av: Emma Mucibabic

VARFÖR BLOGGAR DU ITNE :( ??????? blir deprimerad

2012-06-05 @ 18:16:18
URL: http://embm.blogg.se/

- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0