hemma nu.

TID 00:29:47 | DATUM 2012-06-20 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)
Hej älsklingar, har varit hemma ett tag nu men kom hem vid kanske 00 eller något sånt? Först drog jag, Julia och Jasmine till Julia´s buss var som skulle komma 22.42 men det slutade med att jag och Jasmine också gick på den åkte ner till stationen för att Jasmine skulle ta sin buss därifrån sen när vi kommer ner står det att hennes buss ska komma om 5 minuter så vi väntar på den men den kom aldrig så hon drog till tåget och jag drog till min buss som kom 23:09 eller något sånt sen var jag hemma vid kanske halv 12 - 12 så jag har varit hemma ett tag. Nu ligger jag i sängen messar med folk och ska fixa Miranda´s design och om jag orkar/hinner ska jag fixa Hanna´s också eftersom att ingen av deras designer blev av innan jag åkte till Moa. Men dagen blev riktigt lyckad med dom bästa. Imorgon blir det nog att träffa Julia och Samuel. Men om jag ska orka fixa Miranda´s design så måste jag börja nu vi får se om jag orkar blogga sen, pussar!


- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0