Gotland

TID 14:46:22 | DATUM 2012-06-11 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)

Nu har vi åkt av båten och är påväg till fårösund där vi har stugan. Men det har varit skit roligt på färjan vi har garvat och tagit lite bilder. Men taggade brudar är vi längtar tills vi kommer till stugan och bara kan veta att jag verkligen är på Gotland nu hihi. Men nu ska jag lyssna på musik och vara ännu mera osocial mot Maja och mormor än vad jag är nu haha. Vi får höras senare, tar typ 1 timme att åka till fårösund men whatever, livet rullar på och jag har sommarlov och är på Gotland med bästavän och mormor hihi. Puss!



- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0