God natt finisar!

TID 01:14:04 | DATUM 2012-06-24 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (1)
vi hörs imorgon, hoppas ni sover bäst! Puss!

Postat av: Isabel - spexes

Hej, jag är intresserad av designer. Men jag ska skapa nytt domän namn snart. Alltså jag kommer inte heta "spexes".
Men jag ska till Spanien om en vecka osv. Och jag vet inte hur ska ska göra med bloggen om jag hinner skapa ny.
Jag har inte bloggat på väldigt länge för att det har hänt ganska mycket i mitt liv jag har liksom fått en lillebror, och då känner jag att mitt liv kommer före min blogg och nu har jag bestämt att kg vill blogga igen. Men... Statistiken har sjunkit OTROLIGT MYCKET! Och jag vill liksom inte betala något för att jag måste spara pengar för att jag ska vara där i 3 hela veckor. Kram :)

2012-06-24 @ 10:27:59
URL: http://spexes.blogg.se

- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0