God morgon ..

TID 08:22:39 | DATUM 2012-06-08 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)
God morgon älsklingar, hoppas ni sovit gott? Det har iallafall jag gjort. Jag och Elin vaknade inte för så jätte längesen kanske 20 minuter sen eller något sånt. Har tvättat håret, satt på mig kläder och sminkat mig och nu sitter jag här och bloggar, roligt roligt. Idag ska vi till Lida med alla 7:or och grilla, tipspromenad, brännboll?, bada, fotboll osv. eller så fick man sitta under en ek och sura haha. Jag och Elin ska gå till bussen 08:45 och så går bussen 08:57 sen några senare stationer så hoppar Maja på bussen också. Sen är vi på Tullinge station 09:06 och då möter vi alla 7:or typ vid 721 som går på Lida/Riksten men om vår buss är försenad så får vi ta den bussen från en annan station alltså om vi missar 721, inte för att jag tror ni intresserade men ändå haha. Ska iallafall fortsätta fixa mig nu och sånt, packa ihop sakerna, byta låt osv... hahaha ni får ha det jätte bra så ska jag försöka blogga där uppe på Lida, iallafall lite kommer ju inte kunna ladda mobilen på hela dagen så måste verkligen spara batteri. Puss.
image description


- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0