God morgon ..

TID 11:03:53 | DATUM 2012-06-09 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)

Vaknade för typ 10 minuter sen och ny tänker ni säkert bara hur kan hon ha skrivit inlägg redan då? Jo jag har gjort flera tidsinställda inlägg som kommer komma upp, kommer inte ihåg vilka dagar eller vilka tider. Men aja. Somnade vid 01 igår sen så vaknade jag typ 10 i 11 och ska nog gå ner och sätta mig framför tv:en en stund sen måste jag packa eftersom att mormor kommer förbi imorgon och hämtar väskorna men jag måste ha lite kläder som ska tvättas men pappa har typ inte satt på torktumlaren så jag ska väl fixa lite där nere också så att jag får kläderna jag ska ha med mig, men nu får ni ha det bra så hörs vi senare idag, puss!



- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0