Gästblogg.

TID 23:27:59 | DATUM 2012-06-27 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)
Moa is in the house, HAHA nej men jag drev.. Men gästbloggar på emmas blogg nu som ni kanske märker.. nej men är just nu med emma, bruden slaggar här inatt. Kulkul, Nej men vi har inte gjort så mycket, mötte henne vid stationen idag, vi drog till centrum, köpte cola och dipp. Drog hem till mig och typ fixade dipp och chips, snackade och satt vid datan. Men vet inte vad vi ska göra ikväll, typ vara ute eller nått. Men vi hörs kanske senare emmas läsare så får ni ha det så bra sålänge. puss
 


- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0