Gästblogg.

TID 15:22:28 | DATUM 2012-06-30 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (4)
Moa här igen, haha emma är ju i södertälje så jag ska gästblogga lite åt henne för hon har svårt att få tag i internet där. Men iallafall.. är just nu med julia, hon slaggade hos mig igår, hade grymt kul. Skrattade och flummade sönder hela natten. Sen nu är vi hemma hos Julia, skulle egentligen träffat steffe och emil typ men ska typ dra till stan med julia och jasmine om vi hinner. Men har inte så mycket att blogga om så vi får höras senare. puss
 

Postat av: Emma

Hej söker en som är snäll att göra en header till mig och julia på våran blogg www.erjm.webblogg.se, läser mirandas blogg hela tiden, och tycker hennes header är helt fantastikst sen fick jag reda på att du hade gjort den, hur tusan har du gjort den, haha, undrar om du kan höra av dig om du har lustn att hjälpa oss att göra en? Puss och kram! komentera våran blogg! www.erjm.webblogg.se om du bestämmer dig

2012-07-02 @ 18:06:45
URL: http://www.erjm.webblogg.se
Postat av: Emma

läser mirandas blogg varje dag, och tycker hennes header är helt fantastisk och sen fick jag reda på att det var du som hade gjort den,herregud så fin , fattar inte hur, men vi undrar (jag och julia) om du kan tänka dig att hjälpa oss med en header på våran blogg? det skulle varit jätte snällt, snälla hör av dig i sånnafall, tycker du är jätte duktig! komentera på www.erjm.webblogg.se, om du bestämmer dig! <3

2012-07-02 @ 18:10:19
URL: http://www.erjm.webblogg.se
Postat av: Emma

läser mirandas blogg varje dag, och tycker hennes header är helt fantastisk och sen fick jag reda på att det var du som hade gjort den,herregud så fin , fattar inte hur, men vi undrar (jag och julia) om du kan tänka dig att hjälpa oss med en header på våran blogg? det skulle varit jätte snällt, snälla hör av dig i sånnafall, tycker du är jätte duktig! komentera på www.erjm.webblogg.se, om du bestämmer dig! <3

2012-07-02 @ 18:10:20
URL: http://www.erjm.webblogg.se
Postat av: Emma

Tack så mycket!!! Men vad är din mail adress isåfall??

2012-07-03 @ 15:36:32
URL: http://www.erjm.webblogg.se

- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0