Fått testa nya blogg.se´s design.

TID 21:18:21 | DATUM 2012-06-12 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)

Anmälde mig för att få testa blogg.se´s nya design. Tycker den har blivit lite mer komplicerad men det ska nog fungera. Man kan göra snabb inlägg så det finns en inläggsruta när man logga in, man kan ha bild på sig själv uppe i högra hörnet osv.. Ska ta lite screen shoot sen tror jag så får ni också se hur den nya designen ser ut och om ni tror den kommer bli bra eller dålig.
Just nu sitter jag och kollar på fotboll men ska se om Maja vill gå ut och ta en promenad eller något så kan vi snacka lite tjejsnack och bara gå runt här på Gotland. Eller om hon orkar gå ut och spela fotboll en liten stund haha. Men just nu sitter hon på toaletten, om ni är intresserade av det alltså. Men nu ska jag göra lite annat skit så jag bloggar senare ikväll, puss!

 


- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0