Du är inte stark för du slår någon!
 Du är stark när du ler genom dom tuffa dagarna♥

TID 23:54:12 | DATUM 2012-06-02 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)

Suttit och kollat på film nu, och som ni ser på bilden på bilden så kollade vi på Never Say Never haha och jag blev typ fast? Elin som ÄLSKAR honom kollade fan mindre en mig såfort hon snackade med mig så bad jag henne hålla käften eller pausa filmen haha ville inte missa något så ah vad ska man säga? Tror jag börjar gilla Justin Bieber lite mera en vad jag gjort tidigare haha. Nu sitter vi iallafall och äter tjockisgrejer och jag stör mig bajs kuk mycket på Elin som sitter och tuggar chips i mitt fucking öra USCH hatar sånt, hatar ju Elin ändå så... Puss Elin. Har jag sagt att vi sitter och lyssnar på lejonkungen låtar? hihi coola brudar här förstår ni. Asså jag har inget att skriva tror jag ska fixa Elin´s design nu eller lite senare så hon kan sluta fucking sitta och tjata på mig, snorunge hon är. Allt mitt hat som jag har på henne får ni på er, puss pallar inte blogga mera. Kuksugare :*
/Emma Bylger



- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0