Du är det finaste jag vet.

TID 15:18:54 | DATUM 2012-06-22 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)
Hej älsklingar, sitter just nu hemma uppe på rummet instängd och dunkar musik med dom bästa högtalarna men får väl ta och gå ner och vara social mot alla som är där nere, vilka det nu är? Drog till trädgårdstorp träffade Elin en snabbis skit tråkigt där klagade på att jag ville hem hela tiden sen så skulle dom dra då drog jag hem och nu sitter jag här och mår jätte bra...inte direkt, men ibland är det fult att ljuga nej inte direkt. Bara att gå ner och fejka ett stort jävla leendé och låtsas vara glad, eller vad säger ni? Nu ska jag inte göra det här inlägget till värsta deppmode inlägget så innan det blir ännu mer depp får ni ha det så bra så ska jag vara inne på facebook ett tag lyssna på musik och sen gå ner och va social mot dom där nere. Pussar! 
Förresten lägger ut dagens outfit bilder och facelook bilder senare idag hihi.


- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0