drar till farsta

TID 12:39:32 | DATUM 2012-06-24 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (1)
Snart kommer moster och hämtar upp mig så drar vi till farsta och shoppar, så har ganska bråttom nu så vi får höras senare när jag kommer hem eftersom att blogg.se appen inte funkar -.-' Puss!
 

Postat av: Hanna

Visst är blogg.se appen dålig?!
Den funkar aldrig att få upp ett inlägg om du typ inte har fulltckning o 3G?

2012-06-24 @ 19:45:30
URL: http://mylifeashanna.webblogg.se/

- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0