Bloggningen kanske inte blir bäst imorgon ..

TID 22:54:46 | DATUM 2012-06-15 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)
Ska bara borta nästan hela dagen imorgon så tror inte jag kommer kunna slänga in så många inlägg ska försöka mobilblogga men eftersom att appen är helt FUCK UPP så går det att blogga via luren imorgon så ska jag försöka blogga men kan tyvärr inte lova något men jag ska göra mitt bästa. Nu får ni ha det så bra för nu ska jag fixa mig för typ natten haha. Pussar!


- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0