Bloggar via luren.

TID 20:58:39 | DATUM 2012-06-25 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (1)
 
Hej älsklingar, kommer ju inte in via appen eftersom att jag har nya blogg.se men fick gå in på safari och gå in så för att kunna blogga men har inte haft tid att blogga idag verkligen, jag och Julia vaknade 12 idag sen vid 14 drog vi hem till Julia och gick ut med hennes hund och sen drog vi till mig osv.. Men har inte varit vid datan något idag men just nu sitter jag och Julia hos henne grannar och så får Julia sina naglar fixade. Men nu orkar jag inte blogga mera, pussar! Arkivbild.

Postat av: bella

Vilken fin blogg:) kolla in min å få en länk om du gissar rätt på den blåa färgen!

2012-06-27 @ 03:05:30
URL: http://teeenagedreams.devote.se

- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0