Bilen påväg till Nynäshamn

TID 08:44:50 | DATUM 2012-06-11 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)

Hej älsklingar, sitter just nu i bilen påväg till Nynäshamn för att färjan åker därifrån. Fan vad nice det här ska bli sjukt jävla taggade brudar vi är. Bilen full packad och trötta brudar med musik i öronen och en mormor som kör, sommaren börjar bäst. Älska livet. Men nu får ni 3 bilder om dom går att ladda upp sen så ska jag fortsätta lyssna på musik och försöka sova, vi får höras senare under dagen ska försöka uppdatera er det bästa jag kan den här veckan. Puss!



- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0